Welkom op de nieuwe webshop van Heinen Delfts Blauw, vragen of opmerkingen? support@heinendelftsblauw.nl
Op werkdagen voor 15:00 besteld, vandaag verzonden
Onze winkels
Goed en stevig verpakt
Heinen Delfts Blauw

Facturen

Moet ik mijn aankoopbewijs of factuur bewaren?
Bij breuk of beschadiging ontvangen wij graag binnen 5 dagen, na ontvangst van uw pakket, een bericht. Via je account Log in op je account en ga naar Klachten. Vul hier de gevraagde informatie in. Ik heb geen account Geen probleem, je kunt dan een bericht sturen naar onderstaand e-mail adres; inclusief de genoemde informatie. support@heinendelftsblauw.nl - Uw ordernummer. - Een foto van het gebroken/beschadigde product. - Omschrijving van de klacht. Wij zorgen vervolgens voor een vervangend product.
Kan ik een kopiefactuur opvragen?
Ja, dat kan. U kunt deze per mail opvragen. Stuur een mailtje naar support@heinendelftsblauw.nl.