Veelgestelde vragen
Bezorgen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Weekendbestellingen worden op maandag verstuurd.
Voor het versturen zijn we afhankelijk van DHL. Vaak wordt het pakketje de volgende dag bezorgd, maar in een enkel geval kan het voorkomen dat er een vertraging optreedt. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld.
Pakket wordt binnen 2 weken bezorgd. Mocht het langer duren, dan zal dat gecommuniceerd worden.
Wat is de status van mijn bestelling?
Kan het factuuradres anders zijn dan het afleveradres?
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Op welke dagen bezorgen jullie?
Op welke tijdstippen bezorgen jullie en kan ik een voorkeurstijd doorgeven?
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: De standaard verzendkosten voor Nederland zijn € 6,95. Wij verzenden binnen Nederland gratis vanaf € 95,00.
Buiten Nederland: Deze kosten zijn afhankelijk van het land waar je het pakket naartoe wilt sturen en het gewicht van het pakket. De kosten zie je in stap 3 in je winkelwagen tijdens het bestellingsproces.
Let op: Heinen Delfts Blauw is niet aansprakelijk voor eventuele kosten voor import. De importrechten en kosten dien je zelf vooraf te raadplegen bij het betreffende land.
Hoe worden verzendkosten berekend?
Retourneren, Annuleren en Garantie
Retourneren en herroepingsrecht
Garantie
Bij normaal gebruik en onderhoud tijdens de garantieperiode van 6 maanden heeft de oorspronkelijke koper recht op reparatie van het product onder garantie, onder overlegging van het aankoopbewijs. Ingeval u een defect aan het product constateert, dient u het product direct buiten gebruik te stellen en contact met ons op te nemen.
Om een kapot of defect product binnen de garantievoorwaarden te laten vallen, dient deze binnen de garantieperiode kapot of defect geraakt te zijn door een oorzaak die te wijten valt aan een gebrekkige kwaliteit van het product. In de volgende door de fabrikant te beoordelen gevallen wordt geen garantie verleend: normale slijtage, onvoldoende onderhoud, roestvorming, producten die zonder toestemming van de fabrikant worden gewijzigd, producten die anders worden gebruikt dan normaal kan worden beschouwd en ondeskundige reparaties.
Order annuleren
Tijdens het bestellen: Het annuleren van je bestelling kan wanneer je nog in het bestelproces zit. Ga terug naar de vorige pagina en leeg je winkelwagen. Je kunt dit proces dus zelfstandig afbreken.
Al geplaatste order: Wil je de bestelling annuleren nadat deze al geplaatst is, meld dit dan z.s.m. door te bellen naar: +31 (0) 85 330 1199 en kies voor onze klantenservice ( In het menu toets 1).
Betaalmethoden
Betaalmogelijkheden
Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
Mijn betaling met de creditcard komt niet door
Cadeaukaart
Hebben jullie een cadeaukaart?
Uit welke cadeaukaart kan ik kiezen?
Waar kan ik mijn cadeaukaart inwisselen
Je kunt online betalen met je cadeaukaart of deze besteden in één van onze eigen Heinen Delfts Blauw winkels.
Online: In stap 3 van de winkelwagen kan je kiezen voor de optie cadeaukaart (givacard). Je vult hier de gevraagde gegevens in en je cadeaukaart wordt automatisch verrekend met je order. Hou je geld over? Geen probleem, dat bedrag blijft gewoon op je cadeaukaart staan.
In de winkel: Wanneer je gaat betalen bij de kassa, mag je jouw cadeaukaart afgeven aan de kassamedewerk(st)er. Zij verrekent jouw cadeaukaart. Hou je geld over? Geen probleem, dat bedrag blijft gewoon op je cadeaukaart staan.
Ik wil online een product kopen en een cadeaukaart, hoe doe ik dat?
Betaal ik verzendkosten voor het versturen van een cadeaukaart?
Welke kortingscodes zijn er en hoe kan ik deze krijgen?
We hebben een standaard kortingscode van 5% wanneer je jezelf inschrijft voor onze nieuwsbrief. Je kunt je inschrijven via onze homepage (bijna onderaan op de pagina). Je ontvangt dan als eerste alle nieuwtjes over onze artikelen en trends.
Voorwaarde:
- De 5% kortingscode kan eenmalig gebruikt worden.
- De korting is niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.
- Je kunt maar 1 kortingscode in je order gebruiken.
- De code is een half jaar geldig.
- Het is achteraf niet mogelijk om de 5% korting te verrekenen met je geplaatste order.
Overige acties
Soms hebben we leuke acties of aanbiedingen waarbij je een kortingscode moet invoeren om deel te nemen aan de actie. Deze worden altijd via onze webshop en nieuwsbrieven vermeld. Andere websites die onze kortingscodes aanbieden gebruiken oude kortingscodes die niet meer geldig zijn.
Kortingscodes
Hoe werkt een kortingscode?
Wanneer wij een actie of aanbieding hebben waarbij je een kortingscode ontvangt en moet invoeren bij je order, dan doe je dat in stap 1 van de winkelwagen. Het beste is om de code te kopiëren en te plakken in het lege veld waar de kortingscode wordt gevraagd. Let op dat je alle spaties voor en na de code verwijdert, anders leest hij je kortingscode niet goed af.
LET OP: Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. De kortingscodes werken niet i.c.m. lopende acties, setprijzen of al reeds afgeprijsde artikelen.
Welke kortingscodes zijn er en hoe kom ik hieraan?
5% korting bij inschrijving op onze nieuwsbrief
We hebben een standaard kortingscode van 5% wanneer je jezelf inschrijft voor onze nieuwsbrief. Je kunt je inschrijven via onze homepage (bijna onderaan op de pagina). Je ontvangt dan als eerste alle nieuwtjes over onze artikelen en trends.Voorwaarde
De 5% kortingscode kan eenmalig gebruikt worden. De korting is niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen. Je kunt maar 1 kortingscode in je order gebruiken. De code is een half jaar geldig. Het is achteraf niet mogelijk om de 5% korting te verrekenen met je geplaatste order.Overige acties
Soms hebben we leuke acties of aanbiedingen waarbij je een kortingscode moet invoeren om deel te nemen aan de actie. Deze worden altijd via onze webshop en nieuwsbrieven vermeld. Andere websites die onze kortingscodes aanbieden gebruiken oude kortingscodes die niet meer geldig zijn.Ik ben vergeten mijn kortingscode in te voeren, wat nu?
De 5% korting die je ontvangt voor het inschrijven op onze nieuwsbrief blijft een half jaar geldig. Bij je volgende order kan je hem nog steeds gebruiken. Wij kunnen na het betalen van je order, de korting achteraf niet meer verrekenen.
Actiecode:
Een actiecode blijft geldig gedurende een actieperiode. Heb je per ongeluk je order geplaatst en ben je de kortingscode vergeten? Wij kunnen na het betalen van je order, de korting achteraf niet meer verrekenen.Facturen
Moet ik mijn aankoopbewijs of factuur bewaren?
Kan ik een kopiefactuur opvragen?
Klachten
Ik heb een beschadigde verzending ontvangen.
Via je account:
Log in op je account en ga naar Klachten. Vul hier de gevraagde informatie in.
Ik heb geen account:
Geen probleem, je kunt dan een bericht sturen naar onderstaand e-mailadres, inclusief de genoemde informatie.
support@heinendelftsblauw.nl
- Uw ordernummer.
- Een foto van het gebroken/beschadigde product.
- Omschrijving van de klacht.
Wij zorgen vervolgens voor een vervangend product.